Noram logo
Noram logo

Betingelser for klager og returneringer | Noram

Betingelser for klager og returneringer | Noram

Betingelser for klager og returnering

Betaling
Noram IVS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når serviceydelsen er leveret.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er exkl. moms.
Noram IVS bruger Quickpay betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Åbningstider
Noram IVS har åben for kontakt, mandag til fredag fra 9 til 16

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Noram IVS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Noram IVS
Strandlodsvej 6 B
2300 København S
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Vi giver fuld tilfredshedsgaranti på alle vores serviceydelser. Hvis ikke du er tilfreds med den ydelse vi har leveret, skal du ikke betale for den.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@noram.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på at du ikke var tilfreds med den ydet service, samt hvorfor.

Klagemuligheder
Har du en klage over serviceydelser vi har leveret.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@noram.dk